Telefon bağlantısı

Telefon iletişimi, her büyük şirketin vazgeçilmez niteliklerinden biridir. Telefon şebekesini düzgün bir şekilde kurmak, teşebbüsün bölümleri ve departmanları arasında rasyonel bir etkileşim sağlar. Modern teknolojiler, IP telefonu, otomatik telefon santrallerinin (ATS) ve ses geçitleri yardımıyla kaliteli iç iletişimi sağlamaktadır.

 

Caspel Şirketi, telefon hatlarının ve ATS'nin kurulumu ve yerleşimi için kurulum hizmetleri sunmaktadır. Bu çalışma birkaç aşamadan oluşmaktadır:

  1. Mevcut ağ ve ekipman hakkında bilgilerin toplanması;
  2. Binanın mimarisinin analizi;
  3. Projenin ve mühasebe belgelerinin hazırlanması;
  4. Montaj (optik fiber bağlantısı) ve devreye alma işi.

Ayrıca Caspel Şirketi kurduğu ağlara hizmetleri de devralmaktadır.Kuruluş için standart telefon iletişimi aşağıdakilerden oluşur:

  • ATS – Sinyal ve çağrıların dağıtımı ve emri için bir cihaz. Ayrıca, hem aygıtı hem de bilgisayarı birbirine bağlayan bir yazılım aygıt çözümü olabilir;
  • Kablo ağı – doğrudan telefonlar hariç, bir dizi pasif ve aktif ekipman (yönlendiriciler, anahtarlar, soketler, dolgu panelleri, vb.) içerir;
  • İş santralleri ve abone cihazları – doğrudan telefon veya faks cihazlarının yanı sıra bilgisayarda yüklü özel bir yazılım olabilir.

İLETİŞİM için

Ofise ayrı bir ATS'nin kurulmasının gerekliliği, genellikle operatörlerin sağladığı sayıların yetersizliğinden (eksikliği) kaynaklanmaktadır. Bu sorunu çözmek için, şirketlere sadece birkaç numara veriliyor. Bu numaralar çok kanallı olmasına rağmen, büyük telefon akışı için uygun değildir. ATS, kanalı eşit olarak bölmek için kullanılır. ATS'nin yardımıyla, ofis çalışanları arasında telefon iletişimi oluşturmakta ve dış çağrıları ofis içindeki aboneler arasında bölmektedir.

Kablolu telefonlar için, günlük sıradan telefon yer tabloları ve soketleri ("makarna") kullanılır. Bilgisayar ağlarında aynı tip kablo (6 kodlu çift kablo), ağın daha esnek ve verimli olmasını, modern iletişim yöntemlerini kullanabilmesini ve iletişim maliyetlerinden tasarruf etmesini sağlayacak şekilde kullanılmaktadır.

İç telefon avantajlarının birleşimi, bu iletişim yöntemini en hesaplı, pratik ve etkili kılmaktadır. Bu alandaki ekipman çeşitliliği ve farklı fiyat aralığı ister küçük bir firma, isterse de büyük bir holding ofisi için çözümler seçmenize imkan sağlamaktadır.

Entegrasyon çözümleri

Maliyet kısıtlaması

Kaliteyi kaybetmeden maliyetleri düşürmek iş geliştirme için kaynakların boşa harcanmasını önleyecektir.

Üretkenliğin artırılması

Bilgi teknolojisi alanında sistem tasarımı ve telekomünikasyon altyapısı inşaatı için en kapsamlı hizmet yelpazesi.

İş süreçlerinin otomasyonu

Çağdaş ticari iş yürütme deneyimi, insan faktörü nedeniyle yapılan hataların ihtimalini ortadan kaldırmaktadır.

Yukarı