Caspel Şirketi'nin uzman nitelikli servisi

Her zaman en iyi ekipman ve cihazların bile periyodik bakım ve onarıma gereksinimleri var. Sorunlar teknik ihlaller, kötü amaçlı yazılım saldırıları, servis personeli veya kullanıcıların hatalarından dolayı arızalar meydana gelebilir. Bütün bu durumlarda Caspel ekipman çalışma becerilerinin onarımı için nitelikli uzman servisini sağlamaya hazırdır.

Caspel’in uyguladığı servis hizmetlerinin bir diğer yönü ise, müşteri gereksinimleri ve zaman gereksinimleri doğrultusunda ekipmanlarını modernize etme, eski ekipmanların ve setlerin yenilenmesidir.

Caspel Şirketi'nin Servis Departmanının faaliyetinin içeriği, bu türden olan servisler için iş gereksinimlerini yerine getirmeye dayanmaktadır. Bu şartlar aşağıdaki gibidir:

  • İstikrarlı iş kalitesi. Hizmet, yetkilerle donatılmış BT uzmanları tarafından sağlanmaktadır. Ekipmandaki arızaları etkili bir şekilde ortadan kaldırmak için teknik ve lojistik imkanları kullanılmaktadırlar;
  • Ekipmanın çalışma yeteneklerinin hızlı rehabilitasyonu. Bu, kurumların iş girişimlerini ve finansal kayıplarını azaltan faktörlerden biridir. Bunu yapmak için kullanılan modern teşhis araçları arızaları hızlı bir şekilde saptamanıza ve ortadan kaldırmanıza izin verir;
  • Servis merkezinin iş programı. Caspel Şirketi'nin Servis Departmanı 7 gün 24 saat esasına dayalı hizmet sunmaktadır.
  • Tamir edilen ekipmana ilişkin garanti yükümlülüklerinin sağlanması. Caspel Şirketi'nin servis merkezi onarım için orijinal yedek parçalar ve aksesuarlar kullanır. BT ekipman üreticilerinin bölgesel ofisleri ile yakın işbirliği, şirket için gerekli olan ekipmanların kendi depolarında olmadığı durumda en kısa sürede tadrik edilerek hizmet akışına devam etmektedir.

Caspel teknik olarak garanti edilen ve garanti sonrası bir hizmetle birlikte geniş bir BT ekipmanı yelpazesi sunmaktadır.

Caspel Şirketi'nin servis merkezi ile işbirliğinin diğer avantajları

Caspel Şirketi bölge temsilcilikleri, donanım çözümleri üreticılerinın yetkili servis hizmet sağlayıcılarına sunulma prosedüründen geçmiştir. İlgili departman mühendislerinin aldığı sertifikalı değerlendirme ile her geçen gün eğitim v sertifika programlarımzı artmaktadır.

Müşteri servis hizmetleri Caspel tarafından geliştirilen YARDIM MASASI sistemi aracılığıyla sağlanmaktadır..

+90 (216) 464 1 600 numaralı telefonu aradığınızda Tüm servis talepleriniz hızlı ve etkili bir şekilde çözüme kavuşacaktır.

Yukarı