Profesyonel teknik destek

Caspel tüm müşterlerine 7/24 esasına dayalı olarak yazılım ve donaım hizmetlerini yerinde ve uzaktan olarak hizmet vermektedir. Önemli yazılım ve donanım üreticileri ile çözüm ortaklığı ile gerekl olan durumlarda üretüci firma desteği ile modern iş dünyasının BT gereksinimlerini karşılayan standart ve “bulut” teknolojisi temeline dayalı olarak hazırlanmıştır.

İşletmenizin iş kapasitesini desteklemek için verimli hizmet

Caspel tarafından geliştirilen ve uygulanan ERP YARDIM MASASI sistemi, denenmiş ve kendinden daha gelişmiş mekanizmaları bir araya getiren uygulamalarla benzersiz bir üründür. Teknik destek servis motoru, yazılım veya donanım çözümlerini gün boyunca çözebilen en üst düzeyde hizmet ve servis sunmak için sürekli olarak yükseltilir ve güncellenir.

Caspel tarafından sağlanan "YARDIM MASASI" çözümünün kusursuz teknik içeriğine ek olarak, aşağıdaki hususlara da dikkat çekiyoruz:

  • Sorunların sistematize edilmesi püf noktalarının etkin bir şekilde çözümlenmesini sağlayan standart çözümlerin geliştirilmesi;
  • Destek hattında yer alan personelin bilgi düzeyinin sürekli artması;
  • Arıza kayıtları için sık karşılaşılan sorunların ortaya çıkma nedenlerinin analizi ve bu tür sorunları önleme mekanizmalarının geliştirilmesi.

Caspel sağladığı teknik destek – müşterileirn BT sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözmek için işletmenin boşta kalması ve arıza nedeniyle fon kaybını önlemeğe yönelik etkili bir araçtır.

(0216) 464 1 600 numaralı telefonu arayın, uzmanlarımızla iletişime geçin ve teknik destek alın!

Yukarı